Partnerzy w programach partnerskich

Punkt widzenia » Partnerzy w programach partnerskich

 

 

Programy partnerskie bardzo powszechnie stosowane są w:

  • turystyce przy sprzedaży wycieczek, wczasów, apartamentów
  • finansach przy sprzedaży kont bankowych, kredytów
  • ubezpieczeniach przy sprzedaży ... różnych ubezpieczeń
  • informatyce przy sprzedaży różnych programów
  • sprzedaży różnych urządzeń

 

Co zrobić aby inne firmy chciały aktywnie współpracować ?

  • od wszystkich zleceń pozyskanego przez nich klienta trzeba zagwarantować im prowizję dopóki są zarejestrowani w systemie
  • wgląd w ilość wejść, zamówień i uzyskiwane prowizje
  • nie tworzyć limitu miesięcznej prowizji
  • czas na pierwsze zamówienie 6 miesięcy a nie 1 miesiąc

 

Jakie informacje organizator programu udostępnia partnerom ?

 

W wyniku zastosowania takiego programu mniej zleceń może trafiać do olbrzymich portali typu Grupon, Allegro, Aleo itp. a więcej do innych firm z rynku fotograficznego. W rozwiązaniu tym produkt jest znacznie szerzej promowany a branża fotograficzna staje się mocniejsza.

 

Organizatorem programu partnerskiego może być również mała firma. Wystarczy aby swoją stronę internetową dostosowała do potrzeb takiego programu. Przykładem firmy fotograficznej, która wykorzystuje program partnerski jest: http://www.fotoszop.pl/RegulaminPP.aspx

 

Oto inny przykład programu partnerskiego sprzedającego oprogramowanie do do przyjmowania zleceń przez internet http://www.webphoto.pl/strona,67,program-partnerski.html

 

W branży fotograficznej bardzo mało firm korzysta z programów partnerskich. Z drugiej strony ponoszą koszty na utrzymanie wielu stron internetowych, ich obsługę i pozycjonowanie, udziały w targach.