Programy partnerskie w fotografii

Punkt widzenia » Programy partnerskie w fotografii

 

zanim zaczniesz czytać poniższy tekst otwórz stronę... www.szablony.in

oferuje ona > prezent na 30 urodziny

 

Dlaczego firmy fotograficzne nie korzystają z programów partnerskich

 

  • nic o programach partnerskich nie wiedzą
  • nie widzą wielkich korzyści z ich zastosowania
  • wolą tradycyjne metody zdywania zleceń i klientów
  • konsumenci są związani są ze swoimi dostawcami, po co się wysilać
  • firmy fotograficzne nie potrafią kooperować ze sobą
  • mają nastawienie do siebie jak PIS i PO - totalne wzajemne zwalczanie się i negowanie
  • brak umiejętości współpracy i kooperacji z innymi, liczy się tylko własny interes

To tylko kilka z możliwych powodów, które mogą być prawdziwe (lub nie)  i faktycznie wpływają na brak programów partnerskich w branży fotograficznej.

 

Jest to dziwne! Firmy oferujące produkty dla konsumenta powszechnego, który korzysta okresowo z tych usług i nie jest ograniczany przez wcześniej dokonane zakupy powinien być odpowiednim "celem" programów partnerskich. Dziwne, że żaden z polskich producentów fotoksiążek nie ma programu partnerskiego. Wchodząc na strony internetowe największych europejskich producentów fotoksiązek bez problemu znajdziemy zaproszenie do współpracy w ramach programu partnerskiego. Zapraszane są inne firmy fotograficzne, fotografowie ślubni, studia fotograficzne, blogi o profilu fotograficznym, fora fotograficzne itd. Jak widać inne narody potrafią współpracować, a my Polscy (?) chyba stworzeni jesteśmy tylko do wojaczki, kłótni, zawiści, wzajemnej agresji. Potrafimy tylko otworzyć się na bliźniego na krótką chwilę jakimi były śmierć Jana Pawła II czy wieść o katastrofie smoleńskiej. szybko to chwile mijają i pozostaje wyniszczająca się walka.

Przecież jedne firmy mogą zarabiać w partnerskiej współpracy z innymi fimami. Jedne i drugie mogą czerpać korzyści o ile traktują się jak partnerów. Jedne i drugie mogą zyskać na tej współpracy i oceniać tą współpracę jako "win-win". Jedne i drugie moga zyskać na tej współpracy.  Czy są to tylko marzenia idealisty ?

 

Chyba .. TAK.

  • oprócz niemieckiej firmy CeWe żaden inny producent fotoksiążek nie promuje fotoksiążek w mediach
  • każdy producent fotoksiążek skoncetrowany jest na maksymalizacji ilości swoich zleceń
  • jeden z największych producentów fotoksiążek postawił sobie za cel "wyrżnąść" najniższą ceną wszystkich innych producentów
  • a skąd się bieże ta najniższa cena ???
  • czy najwięksi producenci fotoksiążek intensywnie je promują w mediach, w internecie?
  • w którym miejscu przebiega granica pomiędzy uczciwym zyskiem a wyzykiem

 

Czy "metoda pasożyta" czy też "pijawki" to najlepsza metoda na rozwój ?

 

Liczymy, że obecne pasożyty zamienią się na cudowane owady potrafiące żyć w synbiozie z innymi owadami i stworzeniami, wspólnie być pożyteczne dla innych, rozwiajć swoje gniazda nie niszcząc innych, cieszyć się słońcem i gwiazdami wraz z innymi.

 

Bądżmy braćmi i siostrami bez względu na wyznanie, przekonania polityczne, wiek, rodzaj płci i inne drobne różnice.