Motywacja to coś, co determinuje sukces. Bez odpowiedniej motywacji sportowiec nie ma szans na wygranie meczu a osoba otyła nie może schudnąć. Słomiany zapał to ogromny problem ludzi, którym wydaje się, że chcą osiągnąć jakiś cel.

Odchudzanie to czynność, która wymaga sporego samozaparcia, wytrwałości i cierpliwości – z natury wolimy zauważać szybkie efekty, co zrobić, by to zmienić?

Czas na szybkie odchudzanie!

Lato zbliża się wielkimi krokami, niedługo zdejmiemy grube ubrania i pokażemy, jak prezentują się nasze ciała. Niestety – po zimie bywa z tym bardzo różnie. Jeśli dodamy do tego pandemię, z którą zmagamy się od prawie 2 lat to okazuje się, że przeciętny Polak przytył w tym czasie około 6 kilogramów.

Jeśli należysz do tej grupy osób i chcesz schudnąć za wszelką cenę to dobrze się składa! Takich osób jak Ty jest w całym kraju przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy.

Co więc zrobić, by schudnąć szybko i trwale? Co zrobić, by nie narazić się na efekt jojo i zapomnieć o fałdach tłuszczu na brzuchu i pośladkach. Tutaj potrzebna będzie odpowiednia motywacja, która wydaje się być rzeczą absolutnie kluczową, która pozwoli ci dojść do wymarzonego celu.

Jak zaplanować odchudzanie?

Aby szybko schudnąć nie potrzebujesz ani głodówki, ani tym bardziej drogich suplementów. Przede wszystkim musisz chcieć to zrobić i wiedzieć, że proces odchudzanie nie potrwa tydzień, nie zakończy się też po miesiącu. Absolutny sukces osiągniesz w momencie, gdy dotrze do ciebie fakt, że trzymanie odpowiedniej wagi to ciągłe dbanie o swoją dietę i ćwiczenia fizyczne. Bez tego trudno jest osiągnąć prawdziwy sukces i pozbyć się trwale nadwagi.

Zmotywowany człowiek nie zastanawia się ile ma ćwiczyć, by zobaczyć efekty – on wie, że odchudzanie to proces, którego nie da się skrócić ani uprościć. Dzięki cierpliwości jesteśmy to w stanie dość szybko zaakceptować, szczególnie, że dość szybko widzimy, że efekty naszej pracy nie idą na marne. Waga zaczyna powoli pokazywać coraz mniej a my patrząc w lustro widzimy małe ale systematyczne zmiany. To właśnie te małe zmiany powinny coraz mocniej motywować nas do jeszcze cięższej pracy.

Niestety trudno je czasem zauważyć oglądając się w lustrze każdego dnia. Zdecydowanie lepiej raz w miesiącu wykonać kilka poglądowych zdjęci naszej sylwetki – porównanie po kilku miesiącach jednoznacznie pokaże ci, że idziesz w dobrym kierunku a to co robisz jest właściwe i efektywne.
z motywacją odchudzanie jest proste

Dieta, trening i motywacja – 3 rzeczy, które gwarantują sukces

Aby schudnąć musisz zadbać tylko o 3 sprawy:

  • Dieta – to 70% sukcesu, nawet jeśli bez większej aktywności fizycznej trzymając dobrą dietę, która zapewni deficyt kaloryczny jesteśmy w stanie systematycznie gubić kolejne kilogramy. Dlaczego tak się dzieje? Jeśli spalamy więcej kalorii niż jesteśmy w stanie dostarczyć z pożywienia organizm zaczyna spalać tkankę tłuszczową i mięśniową. To z kolei przekłada się na dość szybką utratę wagi, która trwać będzie do momentu, gdy zwiększymy ilość kalorii.
  • Trening – aktywność fizyczna to kolejna sprawa, która zagwarantuje szybki efekt odchudzający! Spalając nadmiar przyjętych kalorii również jesteśmy w stanie szybko chudnąć. Tak samo jak dieta to absolutna podstawa zdrowego stylu życia i odchudzania. Wcale nie chodzi tu o jakieś profesjonalne uprawianie sportu a ruch – spacery, pływanie, biegi – to wystarczy, by chudnąć szybko!
  • Motywacja – to prawdziwie potężne narzędzie, które pozwoli nam zachować zapał do diety i ćwiczeń fizycznych. Jeśli w którymś momencie odpuścimy – nasze efekty będą słabe albo zaczną systematycznie zanikać. Jest ona ogromnie ważna i nie można o niej zapominać nawet na chwilę!

Jak utrzymać motywację do odchudzania? Po pierwsze musisz wiedzieć po co/dla kogo to robić. Polecam odchudzać się dla siebie – to najlepsze podejście do tematu, które skutecznie musimy sobie utrwalić w podświadomości. Masz zdjęcia z młodości? Porównaj swoją aktualną figurę z tym co było kiedyś. Można być chudszym? Można!

Podsumowanie

Wiedz, że jesteś panem swojego losu – to od ciebie zależy co jesz, jak dużo się ruszasz i… jak wyglądasz! jeśli naprawdę chcesz pozbyć się nadwagi to jesteś na dobrej drodze, by to osiągnąć!

Skuteczne odchudzanie to nie jest specjalna trudność, pod warunkiem, że jesteśmy odpowiednio zmotywowani do działania. Dobre podejście sprawia, że zarówno dieta jak i ćwiczenia nie są dla nas absolutnie żadnym problemem.

Nie szukaj usprawiedliwień i wymówek. Nie odkładaj odchudzania na jutro. W myśl starego powiedzenia co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj – zacznij od diety, dołącz do tego ćwiczenia fizyczne a jestem absolutnie pewien, że osiągniesz wymarzony sukces i dojdziesz do wagi, o której marzysz! Nie będzie to zasługa suplementów, trenerów a Twoja!