Dochodowy program partnerski dla partnera

 

Wynagrodzenie = dochody partnera zależą od kilku czynników

 

1.  Zależy od ilości osób, która odwiedza Twoją stronę. Im więcej odwiedzin tym większa szansa na wyższą prowizję. Załóżmy, że stronę związaną z określoną branżą odwiedza 3.000 osób miesięcznie.

 

2.  Ilości osób, które zwrócą uwagę na przekaz reklamowy. Niestety nie ma miary odekwatnej dla tego faktu. W statystykach wielu programów podaje się ilość wyświetleń. Trudno jest jednak tą informację przeliczyć na ilość osób, które zwróciły na nia uwagę.

wynajem autokarów turystycznych warszawa

3.  Ilość kliknięć w link partnerski - wymiernie określa ile osób, które zainteresowały się reklamowanym produktem i przeszły na stronę organizatora programu. Załóżmy, że w link partnerski kliknęło 100 unikalnych osób. Ilość kliknięć jest proporcjonalna do popytu na promowany produkt. Im chętniej i im częściej produkt jest kupowany tym jest większe prawdopodobieństwo, że link partnerski zostanie kliknięty. Jednym słowem - zwróć uwagę na popularność i popyt tego produktu.

 

4.  Jeżeli 10% z nich dokona zakupu w okresie ważności plików cookies to będzie rewelacyjny rezultat czyli 10 wygenerowanych sprzedaży

 

5.  Zakładając, że produkt kosztuje 60 zł a prowizja od sprzedaży wynosi 20% to na jednostkowej sprzedaży partner zarabia 12 zł.

 

6.  Podsumowując tą kalkulację widzimy, że partner może zarobić 120 zł w skali miesiąca.

 

 

Aby zwiększyć wysokość swojego wynagrodzenia należałoby:

  • zwiększyć ilość osób odwiedzających stronę internetową
  • zwiększyć ilość kliknięć poprzez zwiększenie widoczności przekazu reklamowego lub wybór produktu chętniej kupowanego
  • sprawdź jaką kwotę dochodu generuje jednostkowa sprzedaż (cena produktu x wielkość prowizji)
  • wybieraj program o wysokiej prowizji i długim czasie konwersji plików cookies